Loading…

Świece Żarowe i Zapłonowe Wymiana

Wymiana Świece Żarowe i Zapłonowe
Mechanik Kontakt
Silnik 1.6 GDI - recenzja [PL/ENG] 🚘🔥

Silnik 1.6 GDI – recenzja [PL/ENG] 🚘🔥



Witamy w materiale na temat silnika 1.6 GDI produkcji Hyundaia/Kia 🚘. Zachęcamy do subskrybowania kanału, oceny filmu oraz zostawienia komentarza 👍📮.

Znajdziecie nas na:
📌Facebooku➡ https://www.facebook.com/Eagle-World-372224966584857/

📌Instagramie➡ https://www.instagram.com/eagleworld….

📌Snapchacie➡ eagle.world

Jeśli macie jakieś pytania, to dajcie znać w komentarzach, napiszcie do nas na Facebooku lub na e-mail (eagleworld.inc@gmail.com) 🖐.

Chętnych zapraszamy do współpracy 💪.

Muzyka użyta w tle:
➤Autor: Robin Hustin x TobiMorrow
Tytuł: Light It Up (feat Jex) (NCS Release)

Link do utowru: https://www.youtube.com/watch?v=bdE_SyHad90

➤Autor: Daniel Robinson
Tytuł: Higher n’ Higher (Instrumental Version)

Link do utworu: https://www.youtube.com/watch?v=u6niyW97ldg

➤Autor: Jo Cohen& Sex Whales
Tytuł: We Are (NCS Release)

Link do muzyki: https://www.youtube.com/watch?v=C6IaUMAg3Dc

Importowane z Youtube Ponownie zamontuj świece zapłonowe / świece żarowe.
Prawidłowe funkcjonowanie silnika zależy od stosowania świec zapłonowych. Mieszanka powietrzno-paliwowa zostaje sprężona, a między dwiema świecami zapłonowymi przeskakuje iskra, która zapala tę kombinację w komorze spalania i uwalnia energię (20-30%, która jest wykorzystywana do napędu samochodu). Możliwe, że silnik w ogóle się nie uruchomi, jeśli świece zapłonowe są zużyte. Trudny rozruch silnika w niskich temperaturach jest częstą oznaką wadliwej świecy zapłonowej lub sterownika.

Porady -Przewody świec zapłonowych należy wymieniać w tym samym czasie, co świece zapłonowe.

Określony model silnika musi mieć własny zestaw świec.

Lepiej jest wymienić cały zestaw świec niż wymieniać pojedyncze świece.

różnorodne oferty

Odkręcanie szyn prądowych świec żarowych

Wyjmij świece zapłonowe silnika, odkręcając je.

Wymiana świec zapłonowych głowicy cylindrów

Na szynoprzewodach wisiały świece

Aby sprawdzić, czy silnik się uruchomi, wykonaj ten prosty test.

Czym dokładnie są świece zapłonowe?

Znane jako świece zapłonowe są stosowane w silnikach benzynowych. „Świece zapłonowe” Aby uzyskać odpowiednią kombinację paliwowo-powietrzną w cylindrach silnika, muszą one wytworzyć niezbędną do tego iskrę. Wysokie napięcie z cewki zapłonowej jest przekazywane do odpowiednich świec zapłonowych za pośrednictwem aparatu zapłonowego, który z kolei generuje iskrę. Jako część eksploatacyjna świece zapłonowe tracą z czasem energię iskry z powodu spalania elektrod i korozji. Może to skutkować niestabilną pracą, problemami z rozruchem, a nawet uszkodzeniem cewki zapłonowej.

Jak wygląda wymiana świecy zapłonowej?

Aby wymienić świece zapłonowe, najpierw wyjmij przewody zapłonowe ze świec, a następnie użyj specjalnego klucza do świec zapłonowych, aby wyjąć świece z głowicy silnika. Podczas wykonywania tej procedury nie pozwól, aby brud zgromadzony wokół nasadki świecy zapłonowej dostał się do cylindra przez otwór świecy zapłonowej. Użyj szczelinomierza, aby zmierzyć odległość między elektrodami na fabrycznie nowych świecach zapłonowych. Aby uniknąć nierównomiernego włożenia świecy zapłonowej i uszkodzenia gwintu, należy zwrócić uwagę na prawidłowe osadzenie nowych świec zapłonowych w otworze gwintowanym w głowicy.

O czym powinniśmy pamiętać?

Przewody zapłonowe, kopułka zapłonu i palec mechanizmu zapłonowego powinny być sprawdzone przed wymianą świec zapłonowych. Po dokręceniu świec zapłonowych odpowiednim momentem i podłączeniu przewodów należy uruchomić silnik i sprawdzić, czy układ zapłonowy działa prawidłowo. W niektórych pojazdach może być wymagany komputer diagnostyczny silnika w celu wyczyszczenia pamięci sterownika silnika. kod błędu związany z problemami z zapłonem. Często zdarza się, że świece są wymieniane w zestawach, ponieważ ich żywotność jest bardzo podobna. Świece często wymagają wymiany po 40 000 km użytkowania.

8 thoughts on “Silnik 1.6 GDI – recenzja [PL/ENG] 🚘🔥

  1. Konstrukcyjnie to dość dobre silniki, niestety wykonane z niskiej jakości materiałów, przez co szybko się zużywają. Często silniki z przebiegiem poniżej 100k, z powodu zużycia, klekotają jak diesele.

  2. Z tą bylejakością wcześniejszych modeli byłbym ostrożny jeździłem przez 6lat Matrixem z silnikiem 1,8 ,zupełnie bezawaryjny pojazd a co ciekawe zbyłem gdy miał już 15lat a nadal jeździł na zawieszeniu fabrycznym i brak było luzów ,silnik nie pobierał oleju a na gazie spisywał się idealnie . No był jeden mankament w lewym tylnim nadkolu pokazał się wykwit no ale 15lat i rodowód Dania więc wiadomo

Dodaj komentarz

Zadzwoń!