Jak wymienić tylne wahacz w BMW 520i (E39) [PORADNIK AUTODOC]
Jak wymienić tylne wahacz w BMW 520i (E39) 2.0 Sedan 1995–2003 [PORADNIK AUTODOC]
Wahacz w samochodach BMW 5 Touring (E39) (09.1996–05.2004) / BMW 7 (E38) (08.1995–11.2001) / BMW X5 (E53) (05.2000–12.2006) / BMW 3 Saloon (E46) (02.1998–04.2005) / BMW 3 Saloon (E36) (09.1990–02.1998) powinien być wymieniony zazwyczaj zgodnie z jedną i tą samą procedurą.
Niemniej jednak mogą istnieć niewielkie różnice wskutek konkretnych różnic konstrukcyjnych w budowie poszczególnych samochodów.
⚡Wszystkie poradniki wideo i pdf dotyczące wymiany części w BMW 520i: ściągaj i oglądaj na AUTODOC CLUB – https:/club.autodoc.pl/manuals/bmw/5-series?child_model=5-e39
❱❱ Zainstaluj Aplikacja AUTODOC CLUB — https:/club.onelink.me/d2X8?pid=youtube-disc
🔝 Najlepsze marki, które produkują wahacz: RIDEX; STARK; FEBI BILSTEIN; LEMFÖRDER; MOOG
📲 Kupowanie przez aplikację jest zawsze tańsze niż na stronie internetowej!
❱❱ Zainstaluj Aplikacja AutoDoc — https:/interstitials.onelink.me/1036709825?pid=Youtube
🛒 Na naszej stronie znajdziesz wielki asortyment potrzebnych części zamiennych: https:/www.autodoc.pl/?utm_source=YouTube&utm_medium=description&utm_campaign=2563_main
Wahacz: https:/www.autodoc.pl/czesci-zapasowe/wahacz_poprzeczny_podluzny_ukozny-10671?utm_source=YouTube&utm_medium=description&utm_campaign=2563_ersatz1
Wahacz do BMW 520i: https:/www.autodoc.pl/czesci-zapasowe/wahacz_poprzeczny_podluzny_ukozny-10671/bmw/5er-reihe/5-e39?utm_source=YouTube&utm_medium=description&utm_campaign=2563_ersatz2
LIQUI MOLY Spray do łańcuchów: https:/www.autodoc.pl/liqui-moly/9678170?utm_source=YouTube&utm_medium=description&utm_campaign=2563
WD-40 Spray ze smarem: https:/www.autodoc.pl/wd-40/13563346?utm_source=YouTube&utm_medium=description&utm_campaign=2563
LIQUI MOLY Skuteczne czysciwo: https:/www.autodoc.pl/liqui-moly/13481014?utm_source=YouTube&utm_medium=description&utm_campaign=2563
🔔 Zapisz się do kanału AUTODOC i nie przegap nowych filmików przedstawiających wymianę części samochodowych ➜ http:/www.youtube.com/c/AutodocPl?sub_confirmation=1
🛠️ Narzędzia, które będziesz potrzebować na wymiany tylne wahacz:
– szczotka druciana
– sprej WD-40
– środek do czyszczenia hamulców
– smar na bazie miedzi
– klucz płasko-oczkowy o numerze 16
– klucz płasko-oczkowy o numerze 22
– nasadka o numerze 10
– nasadka o numerze 16
– nasadka o numerze 22
– klucz nasadowy do kół №17
– klucz grzechotkowy
– klucz dynamometryczny
– podnośnik hydrauliczny do skrzyni biegów
– klin pod koło
Czy filmik Tobie pomógł? Daj mu uniesiony kciuk i podziel się nim ze swoimi przyjaciółmi!
Spójrz na inne filmiki na naszym kanale:
► BMW instrukcja naprawy samochodu — https://www.youtube.com/playlist?list=PLND323dR8mp2arSJ7-pNQ3dMMnZ-ZlatE
► BMW 5 (E39) instrukcja naprawy samochodu — https://www.youtube.com/playlist?list=PLND323dR8mp0oAj_mVHPa1na561-jLg9h
► Jak wymienić filtr oleju i oleje silnikowe w BMW 520i 4 (E39) — https://www.youtube.com/watch?v=gqla6lyBd4I&list=PLND323dR8mp0oAj_mVHPa1na561-jLg9h&index=20&t
► Jak wymienić świece zapłonowe w BMW 520i 4 (E39) — https://www.youtube.com/watch?v=OrWA0dqcNtM&list=PLND323dR8mp0oAj_mVHPa1na561-jLg9h&index=21&t
Wersja mobilna: https://m.autodoc.pl
📢 AUTODOC w mediach społecznościowych:
Facebook: https://www.facebook.com/autodoc.poland
Twitter: https://twitter.com/autodoc_berlin
YouTube: http://www.youtube.com/c/AutodocPl
Instagram: https://www.instagram.com/autodoc_autoparts
Snapchat: https://www.snapchat.com/add/autodoc.uk
#autodoc #autodoctutorial #autodoctips
O odpowiedzialności:
Ten film jest przeznaczony wyłącznie do celów informacyjnych i nie gwarantuje osiągnięcia określonego rezultatu.
W celu zapewnienia najlepszych rezultatów zaleca się powierzenie montażu wysoko wykwalifikowanym technikom samochodowym.
Dany filmik zawiera wyłącznie porady i zalecenia, które mogą okazać się pomocne podczas wykonywania napraw lub wymiany części. AUTODOC nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody, obrażenia lub szkody materialne odniesione podczas wykonywania napraw lub wymiany, które są skutkiem niewłaściwego użycia lub niewłaściwego zrozumienia załączonych informacji. Dany filmik służy wyłącznie celom informacyjnym i nie gwarantuje osiągnięcia określonego rezultatu. Użytkownik jest osobiście odpowiedzialny za nieprawidłowe użycie sprzętu naprawczego, narzędzi lub części samochodowych, a w szczególności, gdy ich użycie stwarza ryzyko obrażeń. AUTODOC usilnie zaleca bycie ostrożnym i przestrzeganie zasad bezpieczeństwa podczas wykonywania jakichkolwiek napraw lub wymiany. Miej na uwadze, że korzystanie z niskiej jakości części samochodowych nie gwarantuje odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa na drodze.
© 2019 AUTODOC GmbH All rights reserved
Importowane z Youtube Ponownie zamontuj świece zapłonowe / świece żarowe.
Prawidłowe funkcjonowanie silnika zależy od stosowania świec zapłonowych. Mieszanka powietrzno-paliwowa zostaje sprężona, a między dwiema świecami zapłonowymi przeskakuje iskra, która zapala tę kombinację w komorze spalania i uwalnia energię (20-30%, która jest wykorzystywana do napędu samochodu). Możliwe, że silnik w ogóle się nie uruchomi, jeśli świece zapłonowe są zużyte. Trudny rozruch silnika w niskich temperaturach jest częstą oznaką wadliwej świecy zapłonowej lub sterownika.
Porady -Przewody świec zapłonowych należy wymieniać w tym samym czasie, co świece zapłonowe.
Określony model silnika musi mieć własny zestaw świec.
Lepiej jest wymienić cały zestaw świec niż wymieniać pojedyncze świece.
różnorodne oferty
Odkręcanie szyn prądowych świec żarowych
Wyjmij świece zapłonowe silnika, odkręcając je.
Wymiana świec zapłonowych głowicy cylindrów
Na szynoprzewodach wisiały świece
Aby sprawdzić, czy silnik się uruchomi, wykonaj ten prosty test.
Czym dokładnie są świece zapłonowe?
Znane jako świece zapłonowe są stosowane w silnikach benzynowych. „Świece zapłonowe” Aby uzyskać odpowiednią kombinację paliwowo-powietrzną w cylindrach silnika, muszą one wytworzyć niezbędną do tego iskrę. Wysokie napięcie z cewki zapłonowej jest przekazywane do odpowiednich świec zapłonowych za pośrednictwem aparatu zapłonowego, który z kolei generuje iskrę. Jako część eksploatacyjna świece zapłonowe tracą z czasem energię iskry z powodu spalania elektrod i korozji. Może to skutkować niestabilną pracą, problemami z rozruchem, a nawet uszkodzeniem cewki zapłonowej.
Jak wygląda wymiana świecy zapłonowej?
Aby wymienić świece zapłonowe, najpierw wyjmij przewody zapłonowe ze świec, a następnie użyj specjalnego klucza do świec zapłonowych, aby wyjąć świece z głowicy silnika. Podczas wykonywania tej procedury nie pozwól, aby brud zgromadzony wokół nasadki świecy zapłonowej dostał się do cylindra przez otwór świecy zapłonowej. Użyj szczelinomierza, aby zmierzyć odległość między elektrodami na fabrycznie nowych świecach zapłonowych. Aby uniknąć nierównomiernego włożenia świecy zapłonowej i uszkodzenia gwintu, należy zwrócić uwagę na prawidłowe osadzenie nowych świec zapłonowych w otworze gwintowanym w głowicy.
O czym powinniśmy pamiętać?
Przewody zapłonowe, kopułka zapłonu i palec mechanizmu zapłonowego powinny być sprawdzone przed wymianą świec zapłonowych. Po dokręceniu świec zapłonowych odpowiednim momentem i podłączeniu przewodów należy uruchomić silnik i sprawdzić, czy układ zapłonowy działa prawidłowo. W niektórych pojazdach może być wymagany komputer diagnostyczny silnika w celu wyczyszczenia pamięci sterownika silnika. kod błędu związany z problemami z zapłonem. Często zdarza się, że świece są wymieniane w zestawach, ponieważ ich żywotność jest bardzo podobna. Świece często wymagają wymiany po 40 000 km użytkowania.
Czy po takiej operacji trzeba robić zbieżność ? 😉