Silnik 1.4 Turbo EcoTec – recenzja [PL/ENG] 🚘🔥
Witamy w materiale na temat silnika 1.4 Turbo EcoTec produkcji Opla 🚘. Zachęcamy do subskrybowania kanału, oceny filmu oraz zostawienia komentarza 👍📮.
Znajdziecie nas na:
📌Facebooku➡ https://www.facebook.com/Eagle-World-372224966584857/
📌Instagramie➡ https://www.instagram.com/eagleworld….
📌Snapchacie➡ eagle.world
Jeśli macie jakieś pytania, to dajcie znać w komentarzach, napiszcie do nas na Facebooku lub na e-mail (eagleworld.inc@gmail.com) 🖐.
Chętnych zapraszamy do współpracy 💪.
Muzyka użyta w tle:
➤Autor: Robin Hustin x TobiMorrow
Tytuł: Light It Up (feat Jex) (NCS Release)
Link do utowru: https://www.youtube.com/watch?v=bdE_SyHad90
➤Autor: Daniel Robinson
Tytuł: Higher n’ Higher (Instrumental Version)
Link do utworu: https://www.youtube.com/watch?v=u6niyW97ldg
➤Autor: Jo Cohen& Sex Whales
Tytuł: We Are (NCS Release)
Link do muzyki: https://www.youtube.com/watch?v=C6IaUMAg3Dc
Importowane z Youtube Ponownie zamontuj świece zapłonowe / świece żarowe.
Prawidłowe funkcjonowanie silnika zależy od stosowania świec zapłonowych. Mieszanka powietrzno-paliwowa zostaje sprężona, a między dwiema świecami zapłonowymi przeskakuje iskra, która zapala tę kombinację w komorze spalania i uwalnia energię (20-30%, która jest wykorzystywana do napędu samochodu). Możliwe, że silnik w ogóle się nie uruchomi, jeśli świece zapłonowe są zużyte. Trudny rozruch silnika w niskich temperaturach jest częstą oznaką wadliwej świecy zapłonowej lub sterownika.
Porady -Przewody świec zapłonowych należy wymieniać w tym samym czasie, co świece zapłonowe.
Określony model silnika musi mieć własny zestaw świec.
Lepiej jest wymienić cały zestaw świec niż wymieniać pojedyncze świece.
różnorodne oferty
Odkręcanie szyn prądowych świec żarowych
Wyjmij świece zapłonowe silnika, odkręcając je.
Wymiana świec zapłonowych głowicy cylindrów
Na szynoprzewodach wisiały świece
Aby sprawdzić, czy silnik się uruchomi, wykonaj ten prosty test.
Czym dokładnie są świece zapłonowe?
Znane jako świece zapłonowe są stosowane w silnikach benzynowych. „Świece zapłonowe” Aby uzyskać odpowiednią kombinację paliwowo-powietrzną w cylindrach silnika, muszą one wytworzyć niezbędną do tego iskrę. Wysokie napięcie z cewki zapłonowej jest przekazywane do odpowiednich świec zapłonowych za pośrednictwem aparatu zapłonowego, który z kolei generuje iskrę. Jako część eksploatacyjna świece zapłonowe tracą z czasem energię iskry z powodu spalania elektrod i korozji. Może to skutkować niestabilną pracą, problemami z rozruchem, a nawet uszkodzeniem cewki zapłonowej.
Jak wygląda wymiana świecy zapłonowej?
Aby wymienić świece zapłonowe, najpierw wyjmij przewody zapłonowe ze świec, a następnie użyj specjalnego klucza do świec zapłonowych, aby wyjąć świece z głowicy silnika. Podczas wykonywania tej procedury nie pozwól, aby brud zgromadzony wokół nasadki świecy zapłonowej dostał się do cylindra przez otwór świecy zapłonowej. Użyj szczelinomierza, aby zmierzyć odległość między elektrodami na fabrycznie nowych świecach zapłonowych. Aby uniknąć nierównomiernego włożenia świecy zapłonowej i uszkodzenia gwintu, należy zwrócić uwagę na prawidłowe osadzenie nowych świec zapłonowych w otworze gwintowanym w głowicy.
O czym powinniśmy pamiętać?
Przewody zapłonowe, kopułka zapłonu i palec mechanizmu zapłonowego powinny być sprawdzone przed wymianą świec zapłonowych. Po dokręceniu świec zapłonowych odpowiednim momentem i podłączeniu przewodów należy uruchomić silnik i sprawdzić, czy układ zapłonowy działa prawidłowo. W niektórych pojazdach może być wymagany komputer diagnostyczny silnika w celu wyczyszczenia pamięci sterownika silnika. kod błędu związany z problemami z zapłonem. Często zdarza się, że świece są wymieniane w zestawach, ponieważ ich żywotność jest bardzo podobna. Świece często wymagają wymiany po 40 000 km użytkowania.
I am thinking to buy a opel corsa 2012 with this engine 1.4 turbo 120hp……….any one has any issues with this engine? is it better to get the non turbo with the 100hp? Thanks
Moja meriva 2012 lpg brc od 2014 .144.500 i pekniety kolektor turbo,rozrząd do wymiany, głowica do remontu, sonda i blok do szlifu z robocizna 8000 tak wiec nie jest tak pieknie jak tu mówia.
kurwa niemoge zrozumiec pewnej zeczy kupilem.na firme 1.4 turbo z gazem przez okres 4 lat wydalem na wymiany (5 tys zl) tylko 2 wymiany turbo i wycueki ze skrzyni biegu czyli koszt 5 tys to moha oszczesdnosc miedzy pb a lpg w skali roku czego nagle oo zakupie wychodzi na to ze,lepszy jest fiat tipo kurwa wole dolozyc i jezdzic bez usterek niz dokladac czy leasingodawca zrobil mnie w huja.
Mało co można powiedzieć o + tego silnika a dużo o –
Pokrywa zaworów ( w 1.6 T odma wymienną koszt 100 zł. Pokrywa w 1.4 koszt 1200 zł aso)
Grzybek w kolektorze
Strasznie zła praca z połączeniem skrzyni automatycznej
Pękający plastik kolanka wodnego
Drastyczne wysokie spalanie jak na jednostkę 1.4
Mam 1.4 120 km lpg rocznik 2015 przebieg 40 tys i póki co padl modol cewek.
dodałbym problemy z P1101 czyli niewymienną membraną w pokrywie zaworów oraz "grzybkiem" w kolektorze
Meriva b 1,4 NEL 120 ps. 175 Nm. Dwa problemy odpadają. Brak koła dwumasowego, bezusterkowa skrzynia pięciobiegowa f 17.
jest to tak pobieżnie zrobione że aż szkoda czasu.
skrzynia przeszła 2 rewizje. wad jest więcej padająca cewka np. Wymiany pokrywy zaworów(odma) pękająca muszla Turbo i jeszcze parę sie znajdzie