Przejdź do treści
Strona główna » Blog » Jak odpalić samochód bez kabli i pchania? I Padnięty akumulator

Jak odpalić samochód bez kabli i pchania? I Padnięty akumulator

Jak odpalić samochód bez kabli i pchania? I Padnięty akumulator

Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk
+48 512 149 689

Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!



Przedstawiamy prosty i szybki sposób na awaryjne odpalenie samochodu gdy nie masz możliwości podłączenia kabli lub odpalenia auta na tzw popych.

Prosimy o zachowanie przy tym wszelkich możliwych środków bezpieczeństwa i nie próbujcie tego gdy nie jesteście w pełni przygotowani.

Zapraszamy do subskrypcji oraz na naszego fanpaga:

https://www.facebook.com/autokierowca/?fref=ts

Jak odpalić samochód bez kabli i pchania? I Padnięty akumulator to seria poradników z przymrużeniem oka.

Produkcja:
Jarosław Madzia

Opracowanie:
Mikołaj Kaczmarczyk, Jarosław Madzia

#Akumulator #Zima #OdpalanieAuta

Prowadzenie:
Mikołaj Kaczmarczyk, Jarosław Madzia

Importowane z Youtube Ponownie zamontuj świece zapłonowe / świece żarowe.
Prawidłowe funkcjonowanie silnika zależy od stosowania świec zapłonowych. Mieszanka powietrzno-paliwowa zostaje sprężona, a między dwiema świecami zapłonowymi przeskakuje iskra, która zapala tę kombinację w komorze spalania i uwalnia energię (20-30%, która jest wykorzystywana do napędu samochodu). Możliwe, że silnik w ogóle się nie uruchomi, jeśli świece zapłonowe są zużyte. Trudny rozruch silnika w niskich temperaturach jest częstą oznaką wadliwej świecy zapłonowej lub sterownika.

Porady -Przewody świec zapłonowych należy wymieniać w tym samym czasie, co świece zapłonowe.

Określony model silnika musi mieć własny zestaw świec.

Lepiej jest wymienić cały zestaw świec niż wymieniać pojedyncze świece.

różnorodne oferty

Odkręcanie szyn prądowych świec żarowych

Wyjmij świece zapłonowe silnika, odkręcając je.

Wymiana świec zapłonowych głowicy cylindrów

Na szynoprzewodach wisiały świece

Aby sprawdzić, czy silnik się uruchomi, wykonaj ten prosty test.

Czym dokładnie są świece zapłonowe?

Znane jako świece zapłonowe są stosowane w silnikach benzynowych. „Świece zapłonowe” Aby uzyskać odpowiednią kombinację paliwowo-powietrzną w cylindrach silnika, muszą one wytworzyć niezbędną do tego iskrę. Wysokie napięcie z cewki zapłonowej jest przekazywane do odpowiednich świec zapłonowych za pośrednictwem aparatu zapłonowego, który z kolei generuje iskrę. Jako część eksploatacyjna świece zapłonowe tracą z czasem energię iskry z powodu spalania elektrod i korozji. Może to skutkować niestabilną pracą, problemami z rozruchem, a nawet uszkodzeniem cewki zapłonowej.

Jak wygląda wymiana świecy zapłonowej?

Aby wymienić świece zapłonowe, najpierw wyjmij przewody zapłonowe ze świec, a następnie użyj specjalnego klucza do świec zapłonowych, aby wyjąć świece z głowicy silnika. Podczas wykonywania tej procedury nie pozwól, aby brud zgromadzony wokół nasadki świecy zapłonowej dostał się do cylindra przez otwór świecy zapłonowej. Użyj szczelinomierza, aby zmierzyć odległość między elektrodami na fabrycznie nowych świecach zapłonowych. Aby uniknąć nierównomiernego włożenia świecy zapłonowej i uszkodzenia gwintu, należy zwrócić uwagę na prawidłowe osadzenie nowych świec zapłonowych w otworze gwintowanym w głowicy.

O czym powinniśmy pamiętać?

Przewody zapłonowe, kopułka zapłonu i palec mechanizmu zapłonowego powinny być sprawdzone przed wymianą świec zapłonowych. Po dokręceniu świec zapłonowych odpowiednim momentem i podłączeniu przewodów należy uruchomić silnik i sprawdzić, czy układ zapłonowy działa prawidłowo. W niektórych pojazdach może być wymagany komputer diagnostyczny silnika w celu wyczyszczenia pamięci sterownika silnika. kod błędu związany z problemami z zapłonem. Często zdarza się, że świece są wymieniane w zestawach, ponieważ ich żywotność jest bardzo podobna. Świece często wymagają wymiany po 40 000 km użytkowania.

Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk
+48 512 149 689

Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

47 komentarzy do “Jak odpalić samochód bez kabli i pchania? I Padnięty akumulator”

  1. Nasi Drodzy 🙂 jako bardzo początkujący kanał na YouTubie, mamy takie małe marzenie aby znaleźć się na głównej stronie YouTube – do tego potrzebujemy Waszych łapek w górze 😀 za każde wsparcie z góry ogromnie dziękujemy!!!
    a jak klikniecie "subskrypcje" to będzie nam jeszcze milej przekazywać więcej pomysłowych rozwiązań i rozrywki w kolejnych odcinkach 😉

  2. No kopara mi opadła muszę przyznać… 🙆 Super! Da radę w Vectra C żeby auto nie odjechało…? Pewno o antydeferencjał tu chodzi….? Ale jak akumulator całkowite zero bo zostawiłem radio włączone na parę dni w aucie to nie zapali nie….? Dziękuję

  3. Fajny sposób, ale raczej wolę na kable odpalać, bo zimą w śniegu podkładać lewarek pod auto to raczej mało komu się chce, ale na jakimś zadupiu to dobre rozwiązanie, PS proponował bym zimą jednak mieć opony zimowe założone

  4. Nie rozumiem jedej rzeczy, kluczyk ma być w pozycji zapłon, czyli tej przed tą gdzie kręcimy silnikiem (tej która trzyma się tylko ręcznie) jeśli zakręcimy kołem to mamy szybko przekręcić kluczyk na odpalanie, tak? Nie wiem jak to wyszło na filmie, kluczyk ma być w pozycji zapłon a on tylko zakręcił kołem i silnik odpalony czyli druga osoba przekręciła w tym czasie kluczyk tak? Nie wiem o co chodzi pomocy lol xd

  5. Dla wszystkich którzy chwalą się jaki to wielki motor ma ich popierdolka i pytają żeby spróbować patrzcie na to
    https://youtu.be/P_pKLGBGdHE . Link skopiowany od kolegi z jednej z odpowiedzi ale pewnie mało który oszołom do tego doczyta także czy to 5l szmelc v12 czy 3 litrowy range rower 😄 Ze szpera musisz mieć dwa lewarki też odpali a 4×4 metodą prób i błędów. Debilne wielkość z waszych komentarzy koledzy.

  6. Ja robie inaczej.
    Bez sznurka i lewarka.
    Stajesz z boku auta, przodem do kola, kladziesz stope na felge, naciskasz mocno, zeby stala w miejscu. Chwytasz jedna reka za prog, druga za przeciwlegly dach, obracasz autem wzgledem osi kol, pilnujac jednoczesnie zeby te kolko ktore przytrzymujesz stopa pozostalo w kontakcie z ziemia.
    Odpala najczesciej juz po 5 obrotach.
    Elegancko, bez narzedzi, prosto.
    Nie rozumiem imbecyli, ktorzy odpalaja auto z kluczyka.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.