Loading…

Świece Żarowe i Zapłonowe Wymiana

Wymiana Świece Żarowe i Zapłonowe
Mechanik Kontakt
JAK POLEROWAĆ LAMPY I REFLEKTORY BEZ DEMONTAŻU Z SAMOCHODU - TANIO I SKUTECZNIE NA LATA | CAREX

JAK POLEROWAĆ LAMPY I REFLEKTORY BEZ DEMONTAŻU Z SAMOCHODU – TANIO I SKUTECZNIE NA LATA | CAREX



Skrócona wersja poradnika ( https://www.youtube.com/watch?v=mA6WnPZ8lrc ), który pokazuje krok po kroku jak samodzielnie przywrócić blask swoim reflektorom, bez ich demontażu i lakierowania, na długie lata. Zaletą tej metody jest brak potrzeby demontażu całego reflektora z samochodu i brak potrzeby kupowania lakieru bezbarwnego do plastiku UV, oraz lakierowania.

Stosowanie wosku na reflektory co każde porządne mycie samochodu lub co pół roku zagwarantuje kilkuletni bardzo dobry efekt oraz ochronę reflektora.

Zestaw CAREX kupicie u naszego partnera www.APARTS.pl – z kodem rabatowym AUTOFAN lub FORUMWIEDZY dodatkowo zyskasz:
https://aparts.pl/partscatalogue/malpl-amt-amtra,11-MALPL~2AMT-FAMT-0-0-MALPL~2AMT.aspx

Przedstawiona metoda jest kompletna, a jeśli będzie potrzeba (skrajne warunki atmosferyczne, częste mycie auta, brak zabezpieczania woskiem co pół roku), to po kilku latach można powtórzyć szlifowanie papierem P3000 i wypolerować powierzchnię ponownie, bez dodatkowych kosztów szybko i sprawnie materiałami, które zostaną.

Innym razem pokażę, w jaki sposób polerować reflektory z zastosowaniem lakieru bezbarwnego.

Jaką metodę Ty preferujesz?

👊 SUBSKRYBUJ FORUMWIEDZY ► https://bit.ly/2XSLq36 oraz kliknij 🔔
👀 OGLĄDAJ INSTAGRAM FORUMWIEDZY ► https://bit.ly/3aqY3oC
🔴 PINTEREST ► https://bit.ly/2KlMHrk
🔵 FACEBOOK ► https://bit.ly/2RQXiOX
⭐️ TWITTER ► https://bit.ly/2wUQ8SN

💡 Pytania, uwagi, wątpliwości, propozycje pisze w komentarzu pod filmem. 😀
❗️ Subskrybuj kanał „ForumWiedzy”, by nie przegapić nowych filmów 👀
🎥 Udostępnij ten film swoim znajomym w mediach społecznościowych 👨‍👩‍👦‍👦

👊 Pozdrawiam

#ForumWiedzy #Informacja #YouTube

Importowane z Youtube Ponownie zamontuj świece zapłonowe / świece żarowe.
Prawidłowe funkcjonowanie silnika zależy od stosowania świec zapłonowych. Mieszanka powietrzno-paliwowa zostaje sprężona, a między dwiema świecami zapłonowymi przeskakuje iskra, która zapala tę kombinację w komorze spalania i uwalnia energię (20-30%, która jest wykorzystywana do napędu samochodu). Możliwe, że silnik w ogóle się nie uruchomi, jeśli świece zapłonowe są zużyte. Trudny rozruch silnika w niskich temperaturach jest częstą oznaką wadliwej świecy zapłonowej lub sterownika.

Porady -Przewody świec zapłonowych należy wymieniać w tym samym czasie, co świece zapłonowe.

Określony model silnika musi mieć własny zestaw świec.

Lepiej jest wymienić cały zestaw świec niż wymieniać pojedyncze świece.

różnorodne oferty

Odkręcanie szyn prądowych świec żarowych

Wyjmij świece zapłonowe silnika, odkręcając je.

Wymiana świec zapłonowych głowicy cylindrów

Na szynoprzewodach wisiały świece

Aby sprawdzić, czy silnik się uruchomi, wykonaj ten prosty test.

Czym dokładnie są świece zapłonowe?

Znane jako świece zapłonowe są stosowane w silnikach benzynowych. „Świece zapłonowe” Aby uzyskać odpowiednią kombinację paliwowo-powietrzną w cylindrach silnika, muszą one wytworzyć niezbędną do tego iskrę. Wysokie napięcie z cewki zapłonowej jest przekazywane do odpowiednich świec zapłonowych za pośrednictwem aparatu zapłonowego, który z kolei generuje iskrę. Jako część eksploatacyjna świece zapłonowe tracą z czasem energię iskry z powodu spalania elektrod i korozji. Może to skutkować niestabilną pracą, problemami z rozruchem, a nawet uszkodzeniem cewki zapłonowej.

Jak wygląda wymiana świecy zapłonowej?

Aby wymienić świece zapłonowe, najpierw wyjmij przewody zapłonowe ze świec, a następnie użyj specjalnego klucza do świec zapłonowych, aby wyjąć świece z głowicy silnika. Podczas wykonywania tej procedury nie pozwól, aby brud zgromadzony wokół nasadki świecy zapłonowej dostał się do cylindra przez otwór świecy zapłonowej. Użyj szczelinomierza, aby zmierzyć odległość między elektrodami na fabrycznie nowych świecach zapłonowych. Aby uniknąć nierównomiernego włożenia świecy zapłonowej i uszkodzenia gwintu, należy zwrócić uwagę na prawidłowe osadzenie nowych świec zapłonowych w otworze gwintowanym w głowicy.

O czym powinniśmy pamiętać?

Przewody zapłonowe, kopułka zapłonu i palec mechanizmu zapłonowego powinny być sprawdzone przed wymianą świec zapłonowych. Po dokręceniu świec zapłonowych odpowiednim momentem i podłączeniu przewodów należy uruchomić silnik i sprawdzić, czy układ zapłonowy działa prawidłowo. W niektórych pojazdach może być wymagany komputer diagnostyczny silnika w celu wyczyszczenia pamięci sterownika silnika. kod błędu związany z problemami z zapłonem. Często zdarza się, że świece są wymieniane w zestawach, ponieważ ich żywotność jest bardzo podobna. Świece często wymagają wymiany po 40 000 km użytkowania.

37 thoughts on “JAK POLEROWAĆ LAMPY I REFLEKTORY BEZ DEMONTAŻU Z SAMOCHODU – TANIO I SKUTECZNIE NA LATA | CAREX

  1. Kierunek polerki ma znacznie (ręcznie jak i mechanicznie ruchami kolistymi)? I lampę lepiej zabezpieczyć woskiem czy np lakierem (a może to i to?)?

  2. Fajny filmik. Wszystko super pokazane. Robiłem już dwoma metodami. Najpierw samo polerowanie. niestety ale brak warstwy ochronnej przed UV sprawił, że reflektory znów stały się matowe po około roku. Drugi raz zrobiłem to inną metodą. Szlifowanie i malowanie sprayem bezbarwnym 1K. Efekt już trzyma się około 2 lata i nie ma zmatowień. Teraz jestem w trakcie regeneracji innych reflektorów. Muszę przyznać, że zacząłem od papieru 800 i szlifowanie mnie wymęczyło. 3 dni ręcznego szlifowania dużych reflektorów i dalej widać rysy. Filmik fajny. Widzę, że można śmiało zaczynać grubszymi gradacjami. Drugi reflektor zacznę od 320 i zobaczę czy będzie szybciej. Dojadę do 2000 i potem pomaluję. Kupiłem spray 2K. W puszce jest lakier bezbarwny i w drugiej komorze utwardzacz. Po pociągnięciu zawleczki składniki się wymieszają. Powinno być profesjonalnie jak przy malowaniu pistoletem.

  3. Czesc, Super filimik, mialbym jedno pytanie. Kupilem zestaw papierow wodnych 500-5000, czy przy polerowniu papierem 5000 będę musial jeszcze polerowac pasta polerską ? bo to juz jak podjerzewam ze te 5000 to juz powinno swie swiecic…

  4. Super, rozwiałeś moje wątpliwości przy ostatnim papierze.
    Pozdrawiam
    A co do oklejania samochodu – lepiej się nie dało i bardzo dobrze, po co szorować auto

  5. Jeden z najlepszych polskojęzycznych instruktaży. Profesjonalnie i kompleksowo, po krótce: zajebiście. Teraz jak włączam długie to się trawa pali na poboczach.

  6. osłoń cały samochód plus postaw dookoła ścianke 2 metry wysokości z pleksy ;D oczywiście minimum 1 kilometr od miasta, zwierząt ptaków roślin ..znajdz pustynie, wtedy mozesz zaczynać polerowanie 😉

  7. Bez lakierowania to nie robota…najpierw papier 800 potem 2000 na mokro oczywiście,potem lakierowanie 3-4 warstwy i znów papier 2000 na mokro,pasta polerska ,wosk i jest lampa jak nowa na lata..

  8. Po 600 1200 jebniety po 600 dajesz 800 poteb1000 aż do 2000 nawet 2500 inaczej będą rysy na kloszu i po 3 myjniach znów chujnia dlatego daje się Clark i poleruje
    Wtedy jest na lata i efekt jak nowa lampa ze salonu

Dodaj komentarz

Zadzwoń!