Loading…

Świece Żarowe i Zapłonowe Wymiana

Wymiana Świece Żarowe i Zapłonowe
Mechanik Kontakt
Volvo S60 V70 XC70 S80 XC90 kasowanie inspekcji

Volvo S60 V70 XC70 S80 XC90 kasowanie inspekcji



Po wymianie filtrów i oleju w samochodzie Volvo S60, V70, XC70, S80 lub XC90 możesz samodzielne skasować przypomnienie o przeprowadzeniu przeglądu pojazdu. Nie potrzebujesz do tego komputera diagnostycznego, wystarczy odpowiednio przeprowadzona procedura, a wezwanie do serwisu zostanie zresetowane w Twoim Volvo.

Więcej na http://mr-fix.pl/
Facebook: https://www.facebook.com/mrfixpl/
Instagram: https://www.instagram.com/mrfixpl/
Pinterest: https://pinterest.com/mrfixpl/
Instructables: http://www.instructables.com/member/mr-fix/

Importowane z Youtube Ponownie zamontuj świece zapłonowe / świece żarowe.
Prawidłowe funkcjonowanie silnika zależy od stosowania świec zapłonowych. Mieszanka powietrzno-paliwowa zostaje sprężona, a między dwiema świecami zapłonowymi przeskakuje iskra, która zapala tę kombinację w komorze spalania i uwalnia energię (20-30%, która jest wykorzystywana do napędu samochodu). Możliwe, że silnik w ogóle się nie uruchomi, jeśli świece zapłonowe są zużyte. Trudny rozruch silnika w niskich temperaturach jest częstą oznaką wadliwej świecy zapłonowej lub sterownika.

Porady -Przewody świec zapłonowych należy wymieniać w tym samym czasie, co świece zapłonowe.

Określony model silnika musi mieć własny zestaw świec.

Lepiej jest wymienić cały zestaw świec niż wymieniać pojedyncze świece.

różnorodne oferty

Odkręcanie szyn prądowych świec żarowych

Wyjmij świece zapłonowe silnika, odkręcając je.

Wymiana świec zapłonowych głowicy cylindrów

Na szynoprzewodach wisiały świece

Aby sprawdzić, czy silnik się uruchomi, wykonaj ten prosty test.

Czym dokładnie są świece zapłonowe?

Znane jako świece zapłonowe są stosowane w silnikach benzynowych. „Świece zapłonowe” Aby uzyskać odpowiednią kombinację paliwowo-powietrzną w cylindrach silnika, muszą one wytworzyć niezbędną do tego iskrę. Wysokie napięcie z cewki zapłonowej jest przekazywane do odpowiednich świec zapłonowych za pośrednictwem aparatu zapłonowego, który z kolei generuje iskrę. Jako część eksploatacyjna świece zapłonowe tracą z czasem energię iskry z powodu spalania elektrod i korozji. Może to skutkować niestabilną pracą, problemami z rozruchem, a nawet uszkodzeniem cewki zapłonowej.

Jak wygląda wymiana świecy zapłonowej?

Aby wymienić świece zapłonowe, najpierw wyjmij przewody zapłonowe ze świec, a następnie użyj specjalnego klucza do świec zapłonowych, aby wyjąć świece z głowicy silnika. Podczas wykonywania tej procedury nie pozwól, aby brud zgromadzony wokół nasadki świecy zapłonowej dostał się do cylindra przez otwór świecy zapłonowej. Użyj szczelinomierza, aby zmierzyć odległość między elektrodami na fabrycznie nowych świecach zapłonowych. Aby uniknąć nierównomiernego włożenia świecy zapłonowej i uszkodzenia gwintu, należy zwrócić uwagę na prawidłowe osadzenie nowych świec zapłonowych w otworze gwintowanym w głowicy.

O czym powinniśmy pamiętać?

Przewody zapłonowe, kopułka zapłonu i palec mechanizmu zapłonowego powinny być sprawdzone przed wymianą świec zapłonowych. Po dokręceniu świec zapłonowych odpowiednim momentem i podłączeniu przewodów należy uruchomić silnik i sprawdzić, czy układ zapłonowy działa prawidłowo. W niektórych pojazdach może być wymagany komputer diagnostyczny silnika w celu wyczyszczenia pamięci sterownika silnika. kod błędu związany z problemami z zapłonem. Często zdarza się, że świece są wymieniane w zestawach, ponieważ ich żywotność jest bardzo podobna. Świece często wymagają wymiany po 40 000 km użytkowania.

19 thoughts on “Volvo S60 V70 XC70 S80 XC90 kasowanie inspekcji

  1. u mnie w XC70 z 2004 jakoś to nie działa. Mam komunikat, robie wg procedury i po jakimś czasie zamiast komunikatu O SERVISIE, pojawia się BŁAD 045. Co to jest. No i dodatkoiwe pytanie, przy liczniku dziennym jest T1 lub T2 – co to jest ? Jakie powinno być poprawne ustawienie ?

  2. DZIĘKUJĘ BARDZO!!! Choć bym sto lat myślał to czegoś takiego bym nie wymyślił. Właśnie skasowałem upierdliwy komunikat o serwisie, z którym borykałem się od kilku tygodni. Kupiłem nawet proste urządzenie do serwisowania i kasowania błędów, które wszystko pokasowało ale z tym serwisem nie mogło sobie poradzić a do mechanika miałem problem, żeby się umówić. Aż tutaj przypadkiem, bo szukałem czegoś innego a tutaj taki filmik, super! Mój problem, który próbuję rozwiązać to: szyba u kierowcy przy zamykaniu zamyka się i zaraz automatycznie znowu otwiera się do takiej pozycji, z której usiłowałem ją zamknąć. Muszę trzymać przycisk zamykania szyby i puścić w momencie całkowitego domknięcia się szyby – pewno jakiś przekaźnik – muszę poszukać – może coś ktoś wie? Pozdrawiam autora!

  3. U mnie zadziałało troche inaczej: kluczyk w pozycje 1, naciskam przycisk z lewej przy ze garach, potem kluczyk na pozycje 2 i czekam az kontrolka SERVICE zacznie mrugac, w tedy puszczam przycisk i odkrecam kluczyk do pozycji 0.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!